donderdag 2 oktober 2014

Aan de vooravond van ons Gentse avontuur

Gisteren was het 1 oktober. De datum waarop wij officieel huurders werden van appartement Tiffany in Gent!
Omdat het echter een gewone school- cq. werkdag was, waren wij helaas in Nederland. De dag verliep als andere woensdagen; Antoine ging werken, Casper ging naar school en ik runde " Hotel Mama"; ik deed de was, de boodschappen, haalde Casper en een vriendinnetje van school, bracht Casper naar muziekles en vervolgens naar tafeltennistraining....druk, druk, druk.
Maar er was 1 verschil: ik voelde me een beetje Belg! Want in mijn achterhoofd was er steeds dat blije gevoel: in Gent wacht een appartement op ons, we hebben een eigen voordeur!! En tegelijkertijd was ik me toch een partij trots op Antoine en mezelf! Dat het niet bij dromen is gebleven, maar we gewoon gerealiseerd hebben waar we van dromen; een secondhome in Gent.

Vandaag volgde er voor mij ook een gewone werkdag en morgen komt er nog een. Maar als  ik morgenmiddag de school uitloop, gaan we NAAR HUIS, ons huis in Gent. Geweldig en onwerkelijk tegelijk. En spannend, want we zijn maar 5 minuten binnen geweest in wat we nu ons 2e huis mogen noemen. Benieuwd of alles nog is zoals wij in gedachten hebben. Tegenvallen zal het zeker niet, het kan alleen nog mooier zijn.

Dit weekend zeker een vervolg op deze blog, de eerste vanuit Gent! Morgen is de eerste dag van het leven in onze droom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten